Firma ændrer markedsføring af PFAS-filter efter kras kritik

13. april kl. 19:02
Firma ændrer markedsføring af PFAS-filter efter kras kritik
Illustration: tang90246/Bigstock.
Er man som almindelig forbruger virkelig »nødt til at gøre noget ved PFAS nu«, hvis man vil leve et sundt liv? Nej, den markedsføring i en Facebook-annonce kunne misforstås, erkender Aquaporin, efter Forbrugerrådet i WaterTech kritiserede ordlyden for at være skræmmende og vildledende.
Artiklen er ældre end 30 dage

Først afviste Aquaporin, at der var problemer med firmaets markedsføring af produktet A20 Pure – et filter til rensning af privates drikkevand for PFAS. 

Men nu har firmaet ’justeret sin tilgang’ for at undgå risiko for ’misforståelser’ i fremtiden. 

Læs hele artiklen

Hos WaterTech får professionelle viden om de nyeste teknologiske løsninger i vandsektoren fra klimasikring til drikke- og spildevandsbehandling.

Få 3 ugers gratis prøveabonnement. Betalingskort er ikke påkrævet, og du bliver ikke flyttet til et betalt abonnement efterfølgende.

Du kan også få tilsendt et tilbud til dig.

Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til WaterTech
Alt indhold på WaterTech er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
Ingen kommentarer endnu.  Start debatten
Debatten
Log ind eller opret en bruger for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger