Passagererne på Oslo-bådene fra DFDS får skræddersyede tilbud ved hjælp af machine learning.

DFDS har satset stort på data: »Første projekt sparer os 516 mandetimer årligt«

Ruters første selvkørende shuttle-busser, kaldet 'Mads' og 'Oda', kører mellem Kontraskjæret og Vippetangen i Oslo.

Endnu et SAE3-projekt i Norge: Men Oslos første selvkørende shuttle slap ikke for startvanskeligheder

Københavns Kommune: Vi vil have lastbiler og lyskryds til at kommunikere med hinanden

Trafikdata fra kommuner bliver frit tilgængelige

Stort studie: Så mange kommer til skade på elløbehjul

Svenske nattog møder bump på vejen

ARTIKELDEBAT
Søren Sørensen1 måned siden
Ideen med cykler og E-løbehjul er at man kan bruge dem fra hvor som helst til hvorsomhelst i byen. Sådan bruger vi vores cykler. De bliver parkeret mere eller mindre pænt så tæt på døren…
Christian Rantorp1 måned siden
Hej Anders, tak for din kommentar. Det er helt sikkert noget, vi vil se nærmere på. Mange hilsner, Christian
Anders Rody Hansen1 måned siden
Det kunne være interessant om der blev set på i hvor høj grad det har influeret på trafikken på strækningen, fx om trængslen er blevet reduceret på motorvejen. Kan Mobilitytech dykke ned i…