Usynlige robotter knokler løs hos jysk energiselskab: Sparer kundeservice for 800-1.200 timer om måneden

14. november 2019 kl. 06:011
NRGi
Illustration: Steffen Villadsen.
Hos NRGi Elsalg i Horsens arbejder usynlige robothænder det meste af døgnet for at hjælpe medarbejderne af med kedelige tasteopgaver. Det giver mere tid til den reelle kundekontakt og har indtil videre sparet virksomheden for hundredevis af timer hver måned og samtidig barberet telefonkøen ned fra 20 til 3 minutter.
Artiklen er ældre end 30 dage
Manglende links i teksten kan sandsynligvis findes i bunden af artiklen.

Artiklen er oprindeligt bragt på Ingeniørens Pro-medie TechManagement.

Få fuld adgang til GridTech

GridTech er målrettet professionelle, der arbejder med elektrificering og integration af energiformerne i energisektoren.

Få 3 uger gratis prøve abonnement til GridTech. Betalingskort er ikke påkrævet, og du vil ikke blive flyttet til et betalt abonnement efterfølgende.

Du kan også få tilsendt et tilbud til dig.

Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til GridTech
Alt indhold på GridTech er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
1 kommentar.  Hop til debatten
Debatten
Log ind eller opret en bruger for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger
1
16. november 2019 kl. 12:52

Hvad er en robot ?

En robot er ikke et stykke SW-add-on ril eksisterende programmer. Man kan vælge at lave en ny løsning, eller man kan klistre en frontend, middleend, eller backend på et eksisterende program/løsning, MEN det er ikke en "robot".

Men det lyder da flot i overskrifter og andet.

Få nu ordbogen frem, eller bliv journalist på et formiddagsmedie.