Radius skifter kurs: Vil støtte kunder med solceller og batterier

25. september 2018 kl. 06:09
Knud Pedersen
Illustration: Nanna Skytte.
Netselskabet Radius er i gang med at skifte strategi. Nu skal fokus være på, hvordan selskabet kan hjælpe kunderne med at tage del i den grønne omstilling, fortæller Radius-formand Knud Pedersen.
Artiklen er ældre end 30 dage
Manglende links i teksten kan sandsynligvis findes i bunden af artiklen.

Danmarks største distributionsselskab, Radius, har taget bestik af den hastige teknologi- og prisudvikling indenfor solceller, batterier og elbiler og den nøgleposition, som dette bringer netselskaberne i.  

Derfor er selskabet nu i gang med at ændre sin strategi og tilgang til kunderne, forklarer bestyrelsesformand i Radius Knud Pedersen:

Læs hele artiklen

GridTech er målrettet professionelle, der arbejder med elektrificering og integration af energiformerne i energisektoren.

Få 3 ugers gratis prøveabonnement. Betalingskort er ikke påkrævet, og du bliver ikke flyttet til et betalt abonnement efterfølgende.

Du kan også få tilsendt et tilbud til dig.

Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til GridTech
Alt indhold på GridTech er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
Ingen kommentarer endnu.  Start debatten
Debatten
Log ind eller opret en bruger for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger