Dette indlæg er alene udtryk for skribentens egen holdning.

For at lykkes med digitale løsninger, er det afgørende at tage kundens perspektiv

Digitaliseringen bliver ofte set som løsningen, hvis man både vil effektivisere og samtidig yde digital service for sine kunder. Men at lykkes med digitalisering kræver, at de digitale løsninger giver værdi for kunden, skriver Sunrid Funding Johansen, der er salgs- og markedsspecialist hos Forsyning Helsingør, i dette indlæg.
Synspunkt3. maj 2021 kl. 05:28
errorÆldre end 30 dage

Man glemmer det tit, når man sidder med sine egne ting. At se det hele ude fra.

Få fuld adgang til DigiTech

DigiTech er til professionelle, der arbejder med offentlig digitalisering og it-projekter. Få tilsendt tilbud

Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til DigiTech
Alt indhold på DigiTech er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
Ingen kommentarer endnu.  Start debatten
Fortsæt din læsning
Debatten
Log ind for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger