Rapport tager temperaturen på danskernes forhold til borger.dk
IT-platform14. marts kl. 05:11
Størstedelen af befolkningen er tilfredse med borger.dk, men samtidig oplever en gruppe borgere, at det er blevet sværere at finde rundt og forstå indholdet på den fællesoffentlige portal. Det viser en rapport lavet for Digitaliseringsstyrelsen.
Rekordmange danskere klikkede sig ind på borger.dk i løbet af 2022, og selvom størstedelen af de besøgende er tilfredse med den fællesoffentlige portal, kan det offentlige ikke hvile på laurbærrene.
Det viser en rapport, som it-bureauet Peytz har lavet for Digitaliseringsstyrelsen.
Det er Digitaliseringsstyrelsen, der har ansvaret for borger.dk, og i mere end et årti er der årligt blevet lavet en tilfredshedsundersøgelse af platformen.
Læs hele artiklen
DigiTech er til professionelle, der arbejder med offentlig digitalisering og it-projekter.
Få 3 ugers gratis prøveabonnement. Betalingskort er ikke påkrævet, og du bliver ikke flyttet til et betalt abonnement efterfølgende.
Du kan også få tilsendt et tilbud til dig.
Abonnementsfordele
Fuld adgang til DigiTech
Alt indhold på DigiTech er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
