Løftet pegefinger fra Ombudsmanden: Kommune skjulte, at digital selvbetjening faktisk er frivillig

Foto : Haderslev Kommune

Løftet pegefinger fra Ombudsmanden: Kommune skjulte, at digital selvbetjening faktisk er frivillig

Haderslev Kommune får kritik af Ombudsmanden for at give borgerne det indtryk, at de er forpligtet til at bruge digitale selvbetjeningsløsninger, som faktisk er frivillige
Det dur ikke, når en kommune får det til at se ud, som om det er obligatorisk for borgeren at bruge en digital selvbetjeningsløsning, når den faktisk er frivillig. Sådan lyder den løftede pegefinger fra Ombudsmanden i en ny afgørelse rettet mod Haderslev Kommune.
Vil du have fuld adgang til DigiTech?

Husk at være logget ind med den e-mail, hvor du har dit abonnement tilknyttet. Oplever du fortsat udfordringer med din adgang, så skriv til support@ing.dk.

Prøv DigiTech

Få 3 ugers gratis og uforpligtende prøveabonnement

Klik her