I efteråret blev Næste generation Digital Post udskudt med næsten fire måneder kort før den planlagte go-live dato. Det har nu medført, at projektet er blevet 74 millioner kroner dyrere.
Artiklen er ældre end 30 dage
Manglende links i teksten kan sandsynligvis findes i bunden af artiklen.
Prisen for det nye Digital Post vokser med 74 millioner kroner i kølvandet på, at lanceringen af den nye it-løsning blev udskudt med knap fire måneder i efteråret.
Sådan lyder det i et dokument, som finansminister Nicolai Wammen (S) har sendt til Folketingets Finansudvalg, hvor han anmoder om den ekstra sum penge til projektet om Næste generation Digital Post.
Læs hele artiklen
DigiTech er til professionelle, der arbejder med offentlig digitalisering og it-projekter.
Få 3 ugers gratis prøveabonnement. Betalingskort er ikke påkrævet, og du bliver ikke flyttet til et betalt abonnement efterfølgende.
Du kan også få tilsendt et tilbud til dig.
Abonnementsfordele
Fuld adgang til DigiTech
Alt indhold på DigiTech er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
