’Bot-in-a-Box’: Ny Google-funktion skal hjælpe virksomheder med conversational AI

World Image/Bigstock
Illustration: World Image/Bigstock. Se større version
Branchenyt22. november 2021 kl. 13:45


En ny Google Cloud-funktion skal gøre virksomheders lancering af automatiserede chatbots mere gnidningsfrie.

Det skriver ZDNet.

Ved hjælp af Googles Dialogflow-teknologi gør funktionen det nemmere at bruge Googles Business Messages-service, der med en 'send besked'-knap tilknyttet et søgeresultat, tilbyder direkte kontakt til en virksomhed.

Få fuld adgang til DataTech

DataTech skriver til dig, der arbejder professionelt med data og analytics. Vi giver dig inspirerende cases, nyheder og debat om alt fra machine learning-modeller til dataetik. Få tilsendt tilbud

Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til DataTech
Alt indhold på DataTech er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.