Dette indlæg er alene udtryk for skribentens egen holdning.

Advanced Analytics hos Alm Brand: Fra klassisk batch til Docker

25. september 2018 kl. 02:29
 analysechef Anette S Mikkelsen og Senior It-arkitekt Kim Alster alm brand
Illustration: Alm. Brand.
Alm. Brand har indført machine learning og open source-teknologi for at kunne opdatere og versionere deres analytics-modeller, fortæller en it-arkitekt sammen med analysechefen.
Artiklen er ældre end 30 dage

Vil du bidrage til debatten med et synspunkt? Så skriv til vores PRO debatredaktion på pro-sekretariat@ing.dk

Alm. Brand har sikret danskerne tryghed i 226 år. I de senere år har vi arbejdet målrettet med at blive landets foretrukne finanskoncern, hvor bank, forsikring og pension er samlet i ét. For at kunne blive det har vi blandt andet som mange andre valgt at implementere Advanced Analytics i vores dialog med kunderne. Advanced Analytics øger vores relevans overfor kunderne. Ikke kun i forhold til budskaber, men også i valg af kommunikationskanal og timing.

Læs hele artiklen

DataTech er til professionelle, der arbejder med data og analytics.

Få 3 ugers gratis prøveabonnement. Betalingskort er ikke påkrævet, og du bliver ikke flyttet til et betalt abonnement efterfølgende.

Du kan også få tilsendt et tilbud til dig.

Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til DataTech
Alt indhold på DataTech er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
Ingen kommentarer endnu.  Start debatten
Debatten
Log ind eller opret en bruger for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger