Stor medievirksomhed lancerer ny dataplatform: Dropper 3. parts-sporing
Platform4. november 2019 kl. 13:06
JP/Politikens Hus lancerer ny dataplatform, der leverer målgrupper baseret på 1. partsdata og kontekstdata til mediebureauer og annoncører på tværs af Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken.
Artiklen er ældre end 30 dage
Manglende links i teksten kan sandsynligvis findes i bunden af artiklen.
Efter dialog med annoncører og mediebureauer har JP/Politikens Hus lanceret en ny dataplatform, der skal levere målgrupper baseret på 1. parts-data og kontekstdata til mediebureauer og annoncører på tværs af Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken. Det skriver mediehuset i en pressemeddelelse.
Læs hele artiklen
DataTech er til professionelle, der arbejder med data og analytics.
Få 3 ugers gratis prøveabonnement. Betalingskort er ikke påkrævet, og du bliver ikke flyttet til et betalt abonnement efterfølgende.
Du kan også få tilsendt et tilbud til dig.
Abonnementsfordele
Fuld adgang til DataTech
Alt indhold på DataTech er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
