Manden bag IKEA's analytics-transformation: Mindre selskaber må være mere kreative

14. november 2019 kl. 03:58
kreativ
Illustration: Garloon / Bigstock.
Hvis man ikke har millioner til at smide efter sine problemer, må man tænke anderledes, mener Drew Smith.
Artiklen er ældre end 30 dage
Manglende links i teksten kan sandsynligvis findes i bunden af artiklen.

Som global chef for IKEA's Analytics & Governance har Drew Smith haft ansvar for at få den svenske møbelgigants analytics-apparat op i gear, ansvar for at forme IKEA's strategi for analytics og data - og implementere den på tværs af 30 lande. 

I sommer stoppede Drew Smith efter 17 år i IKEA og skiftede til en stilling i rådgivningsorganisationen International Institute for Analytics eller IIA.

Læs hele artiklen

DataTech er til professionelle, der arbejder med data og analytics.

Få 3 ugers gratis prøveabonnement. Betalingskort er ikke påkrævet, og du bliver ikke flyttet til et betalt abonnement efterfølgende.

Du kan også få tilsendt et tilbud til dig.

Abonnementsfordele
vpn_key
Fuld adgang til DataTech
Alt indhold på DataTech er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
drafts
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
thumb_up
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
Ingen kommentarer endnu.  Start debatten
Debatten
Log ind eller opret en bruger for at deltage i debatten.
settingsDebatindstillinger