MitID lever kun op til halvdelen af aftalte krav: »Det er selvfølgelig ikke godt nok«
Ud af 12 fastsatte krav har MitID kun levet op til halvdelen af dem, som Nets og Digitaliseringsstyrelsen har aftalt om driften om det nationale login-system.
Artiklen er ældre end 30 dage
Der er rødt lys ud for halvdelen af de servicemål, som Nets og Digitaliseringsstyrelsen har aftalt for driften af MitID.
Det viser en opgørelse, som Version2 har fået indsigt i.
Her oplister Nets 12 såkaldte procesmål for april måned, som MitID skal leve op til. Ud fra hvert mål, der spænder fra oppetid til løsningstid på supportproblemer, er der røde og grønne lamper som afslører, om Nets lever op til målene eller ej.
Læs hele artiklen
ComplianceTech er et medie til compliance-ansvarlige i danske virksomheder og offentlige myndigheder.
Få 3 ugers gratis prøveabonnement. Betalingskort er ikke påkrævet, og du bliver ikke flyttet til et betalt abonnement efterfølgende.
Du kan også få tilsendt et tilbud til dig.
Abonnementsfordele
Fuld adgang til ComplianceTech
Alt indhold på ComplianceTech er åbent for dig, så du kan nyde det fra din computer, tablet eller mobil.
Kuraterede nyhedsbreve
Nyheder, interviews, tendenshistorier og meget mere, leveret til din indbakke.
Adgang til andre medier
Hver måned får du 6 klip, som kan bruges til permanent at låse op for indhold på vores andre medier.
Adgang til debatten
Deltag i debatten med andre professionelle.
