Orange delecykel-selskab dyrker ånden i GDPR: »Hvis man bygger databeskyttelse ind i sit mindset, er det ikke svært«

Foto : Raziel Benitez/Donkey Republic

Orange delecykel-selskab dyrker ånden i GDPR: »Hvis man bygger databeskyttelse ind i sit mindset, er det ikke svært«

En dansk SMV med startup-mentalitet gør en dyd ud af at forklare kunderne om deres rettigheder og brugte GDPR til at gennemgå sine arbejdsprocesser.
Jens Frandsen havde ikke arbejdet med databeskyttelse, før han var med til at starte selskabet bag de orange delecykler, Donkey Republic, i 2014.
Vil du have fuld adgang til ComplianceTech?

ComplianceTech er et medie til compliance-ansvarlige i danske virksomheder og offentlige myndigheder. Vi udgiver løsningsorienterede artikler om data compliance og konkrete værktøjer til, hvordan din organisation overholder reglerne og er compliant på den mest effektive måde - uanset om det handler om GDPR, cookies, NIS-loven eller ISO-standarder.

Husk at være logget ind med den e-mail, hvor du har dit abonnement tilknyttet. Oplever du fortsat udfordringer med din adgang, så skriv til support@ing.dk.

Prøv ComplianceTech

ComplianceTech er et medie til compliance-ansvarlige i danske virksomheder og offentlige myndigheder. Vi udgiver løsningsorienterede artikler om data compliance og konkrete værktøjer til, hvordan din organisation overholder reglerne og er compliant på den mest effektive måde - uanset om det handler om GDPR, cookies, NIS-loven eller ISO-standarder.

Klik her